Segmentacja

Przyspieszenie Adobe Doświadcza wyników w chmurze
Nasi eksperci ds. Doświadczeń cyfrowych mogą pomóc Ci opracować strategię, aby zmaksymalizować...

Analityka produktów dla manekinów
Amplitude współpracowało z Wiley Books, aby stworzyć łatwe do zrozumienia zasoby na korzystanie...

Microsoft przedstawia strategiÄ™ CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...

5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...

Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań klientów
Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i...

4 myślenie i zachowania przyszłych zespołów sprzedaży gotowych
Opracowanie menedżerów ds. Sprzedaży może stworzyć efekt falowania wszystkich pracowników i zespołów....

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Mastering Rettencja: Playbook analizy produktów
Dbaj o wzrost? Następnie powinieneś dbać o utrzymanie użytkowników. Bez retencji Twój produkt jest...

Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...

Transakcje i transakcje
W przypadku wielu firm zespół sprzedaży leży w centrum swojej rentowności. Jego zdolność do wydajnego...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.