Marketing online

Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sprzedaż
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r.,...

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...

BiorÄ…c swoje osobiste wydarzenia cyfrowe
Jak każdy marketer może ci powiedzieć, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaży,...

Podręcznik porównywania oprogramowania do zarządzania marką
Zobacz, co Twoja marka może osiągnąć dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zarządzania marką. W...

Moc lepsza obsługa klienta z inteligentnym katalogiem danych
Bez względu na to, ile danych masz na temat swoich klientów, możesz zrozumieć, czego potrzebują...

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leży rozłączenie, i odkryj, jak wypełnić lukę za pomocą Sitecore. Prawdopodobnie...

Zeven Digitale Best Practices Voor Juridische Professionals
Brande-Experts VoorSpellen data suksvolle ondernemingen binnenkort alle transakcje 100% digitaal verwerken....

Kompleksowa pomoc w realizacji obsługi klienta
Klienci wybierają, gdzie mieć doświadczenia z Twoją marką. A kiedy to robią, oczekują, że zostaną...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.