Marketing online

Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...

E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...

Procesy dokumentów cyfrowych w 2020 r.: Światło reflektorów o Europie Zachodniej
W ciągu zaledwie kilku krótkich miesięcy globalna pandemia Covid-19 zakłóciła sposób, w jaki pracujemy...

Przewodnik dla początkujących po dynamicznym zarządzaniu sprawami
Co to jest dynamiczne zarządzanie sprawami? Kto go używa i jak może pomóc Ci przygotować się na...

Poza szumem: jak uzyskać prawdziwą wartość od sztucznej inteligencji w analizie
Coraz częściej sztuczna inteligencja pojawia się w używanych produktach i działaniach, które angażujemy,...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Omni-cannel Zarządzanie zamówieniami: przekonująca propozycja wartości zmiany
Ten brief wiedzy analizuje powody, dla których najlepiej w klasie firmy przyjęły rozwiązania zarządzania...

2020 Digital Experiences Raport roczny
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone...

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Kompleksowa pomoc w realizacji obsługi klienta
Klienci wybierają, gdzie mieć doświadczenia z Twoją marką. A kiedy to robią, oczekują, że zostaną...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...

Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, bada wpływ tego rosnącego zjawiska i analizuje, w jaki sposób firmy mogą odpowiednio...

Prowadzenie przyszłości usługi terenowej: Łączenie zarządzania usługami terenowymi z Internetem rzeczy
Zespoły zarządzania usługami terenowymi chcą obniżyć koszty, jednocześnie poprawiając relacje...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.