Technologia marketingowa

IDC: Podpisy elektroniczne przyspieszają biznes
Krótko mówiąc: od biznesu po organizacje non -profit i usług rządowych - organizacje nie mogą sobie...

Nie ma odwrotu? Nieodwracalna zmiana pracy w Wielkiej Brytanii
Pilność stworzona przez wydarzenia w 2020 r. Działała jako katalizator szybszego podejmowania decyzji...

Napędzaj przychody CPG poprzez digitalizowane zamówienie e-commerce B2B
E-commerce od 20 lat kształtuje trendy kupna. Co zaskakujące, globalny rynek e-commerce B2B (6,64 biliona...

Ostateczny przewodnik - Zastąp Google Analytics
Ten przewodnik zawiera awarię w zakresie analityki w magazynie, dlaczego jest to godne zaufania, wydajne...

Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...

8 najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Sprzedaży
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...

Badanie globalnych trendów
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną...

Marketing cyfrowy transformowany: Beyond Dam
Rzut oka, dokąd zmierza Dam… i dlaczego musisz wskoczyć na pokład Co już wiemy Przypadek zarządzania...

Zrozumienie przyszłości personalizacji e-commerce
Specjaliści ds. E-commerce często przechodzą na sprzeczności, ważąc opcje i ogólnie prowadzą...

Odblokowanie wartości otwartych gospodarek z danymi
Gdy PSD2 i RODO pojawią się w grze w 2018 r., W szczególności przemysł finansowy doświadczy poważnych...

Ponowne ponowne prace w zespołach programistycznych
Zespoły inżynierii oprogramowania były często jednymi z najlepiej udanych do dostosowania do przejścia...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.