Interakcja z klientem

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...

Najlepszy bank regionalny, studium przypadku
Wiodący bank zatrzymuje zautomatyzowane oszustwo. Banki i instytucje finansowe koncentrują się na...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe...

Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...

Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...

3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi klienta musi służyć
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań? Uświadomienie sobie transformacji obsługi...

Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.