Interakcja z klientem

Zmiany plan zarządzania Contact Center Transformacja cyfrową
Pandemia Covid-19 włożyła zmianę organizacyjną w Hyperdrive. Firmy były zmuszone do przeprowadzenia...

Przyszłość detaliczna to rozmowy
Detalica może nigdy nie być taka sama. Konsumenci, którzy wcześniej byli niechętni do zakupów online...

Pomyśl poza tradycyjnym CRM, aby podnieść obsługę klienta
Jedną z twoich największych możliwości zapewnienia doskonałej wrażeń jest obsługa klienta, a...

7 Miękkie umiejętności dla wybitnych agentów
Przeciętny menedżer kontaktów spędza 35% czasu na poszukiwaniu możliwości coachingu, ale tylko...

Budowanie i utrzymanie czystej listy subskrybentów
Skuteczni nadawcy poczty wykorzystują skupienie i wykorzystanie danych opartych na danych, aby osiągnąć...

Metristar Top Provider Award Award Contact Center
RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość...

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...

Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...

Najlepszy bank regionalny, studium przypadku
Wiodący bank zatrzymuje zautomatyzowane oszustwo. Banki i instytucje finansowe koncentrują się na...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.