Interakcja z klientem
Kompletny przewodnik po danych dotyczących partii
19,2 miliarda dolarów. Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne...
2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...
Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...
Usprawnij obsługę klienta za pomocą cyfrowych przepływów pracy
Dostarczaj lepsze doświadczenia klientów - nawet gdy nastąpi nieoczekiwane. Dostarczanie doskonałej...
Przyszłość detaliczna to rozmowy
Detalica może nigdy nie być taka sama. Konsumenci, którzy wcześniej byli niechętni do zakupów online...
Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...
Zmiany plan zarządzania Contact Center Transformacja cyfrową
Pandemia Covid-19 włożyła zmianę organizacyjną w Hyperdrive. Firmy były zmuszone do przeprowadzenia...
2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...
Metristar Top Provider Award Award Contact Center
RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość...
Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.