Interakcja z klientem

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal...

Najlepszy bank regionalny, studium przypadku
WiodÄ…cy bank zatrzymuje zautomatyzowane oszustwo. Banki i instytucje finansowe koncentrujÄ… siÄ™ na...

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi klienta musi służyć
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań? Uświadomienie sobie transformacji obsługi...

Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...

Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.