Interakcja z klientem
Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...
Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie...
2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...
Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal...
2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...
Pomyśl poza tradycyjnym CRM, aby podnieść obsługę klienta
Jedną z twoich największych możliwości zapewnienia doskonałej wrażeń jest obsługa klienta, a...
Całkowity wpływ ekonomiczny ™ ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe...
7 Miękkie umiejętności dla wybitnych agentów
Przeciętny menedżer kontaktów spędza 35% czasu na poszukiwaniu możliwości coachingu, ale tylko...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.