Interakcja z klientem

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...

Kompletny przewodnik po danych dotyczÄ…cych partii
19,2 miliarda dolarów. Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne...

Metristar Top Provider Award Award Contact Center
RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość...

7 Miękkie umiejętności dla wybitnych agentów
Przeciętny menedżer kontaktów spędza 35% czasu na poszukiwaniu możliwości coachingu, ale tylko...

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie...

Przyszłość detaliczna to rozmowy
Detalica może nigdy nie być taka sama. Konsumenci, którzy wcześniej byli niechętni do zakupów online...

Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.