Interakcja z klientem

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Usprawnij obsługę klienta za pomocą cyfrowych przepływów pracy
Dostarczaj lepsze doświadczenia klientów - nawet gdy nastąpi nieoczekiwane. Dostarczanie doskonałej...

2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...

Zmiany plan zarządzania Contact Center Transformacja cyfrową
Pandemia Covid-19 włożyła zmianę organizacyjną w Hyperdrive. Firmy były zmuszone do przeprowadzenia...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...

2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...

Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...

Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.