Interakcja z klientem

Metristar Top Provider Award Award Contact Center
RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość...

Najlepszy bank regionalny, studium przypadku
WiodÄ…cy bank zatrzymuje zautomatyzowane oszustwo. Banki i instytucje finansowe koncentrujÄ… siÄ™ na...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...

Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal...

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe...

Zmiany plan zarzÄ…dzania Contact Center Transformacja cyfrowÄ…
Pandemia Covid-19 włożyła zmianę organizacyjną w Hyperdrive. Firmy były zmuszone do przeprowadzenia...

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Kompletny przewodnik po danych dotyczÄ…cych partii
19,2 miliarda dolarów. Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne...

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.