Kanał krzyżowy

IDC: Podpisy elektroniczne przyspieszają biznes
Krótko mówiąc: od biznesu po organizacje non -profit i usług rządowych - organizacje nie mogą sobie...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...

Przypadek dotyczący centrum treści marketingowych
Przekształcanie marketingu cyfrowego Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie...

Przyszłość poczty: 5 najlepszych prognoz od ekspertów branżowych
W 2020 r. Świat doświadczył szybkich zmian w bardzo krótkim czasie. Metody dostawy i preferencje...

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.