Kanał krzyżowy

2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Moc personalizacji
W tamtych czasach komunikacja Brands z klientami składała się z pamiętnej wiadomości dostarczonej...

Entrega de contenidos personalizados para manekiny
El Año 2020 ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas excepciones, como el heroico osobisty de...

Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...

Różnica marketingowa między kanałami
W dzisiejszych czasach wykorzystanie podejścia między kanałami do zaangażowania klientów nie jest...

Gepersersoniseerde Inhoud Leveren Voor Dummies
W Het Jaar 2020 Wordt de Wereld Getroffen Door Een Pandemie. OP enkele uitzenderingen na, zoals de hindyhaftige...

Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań klientów
Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i...

Przypadek dotyczący centrum treści marketingowych
Przekształcanie marketingu cyfrowego Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.