Kanał krzyżowy

Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań klientów
Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i...

Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

Gepersersoniseerde Inhoud Leveren Voor Dummies
W Het Jaar 2020 Wordt de Wereld Getroffen Door Een Pandemie. OP enkele uitzenderingen na, zoals de hindyhaftige...

Rynek: przyszłość handlu elektronicznego
Kompleksowy wgląd w rynki, ich rolę w rozwoju handlu elektronicznego, ich główne zasady działania...

17 sposobów na wykonanie projektów marketingowych
Co powstrzymuje zespoły marketingowe przed sięganiem gwiazd i sukces? Wspólni winowajcy obejmują...

Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.