Kanał krzyżowy

Przyszłość poczty: 5 najlepszych prognoz od ekspertów branżowych
W 2020 r. Świat doświadczył szybkich zmian w bardzo krótkim czasie. Metody dostawy i preferencje...

Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...

Marketing i IT: Digital Transformation Dream Team
Marki muszą przejąć większą kontrolę nad tym, jak angażują klientów. Aby tak się stało, marketing...

Wyszukiwanie, przewodnik społecznościowy i e -commerce
Aby naprawdę nawiązać kontakt z klientami, marki muszą bezproblemowo pracować w poszukiwaniu, społeczności...

Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...

Zwycięstwo słowami w usługach finansowych: w jaki sposób CMO mogą korzystać z sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.