Kanał krzyżowy

Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...

Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...

2022 Trendy cyfrowe: Usługi finansowe w centrum uwagi
Raport o trendach cyfrowych 2022 - Financial Services in Focus bada szeroki zakres trendów wpływających...

Microsoft przedstawia strategię CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

Detaliści muszą wykorzystać możliwość rynku
Detaliści zastanawiają się nad strategią zaangażowania e -commerce, aby reagować na nowe zachowania...

Rynek: przyszłość handlu elektronicznego
Kompleksowy wgląd w rynki, ich rolę w rozwoju handlu elektronicznego, ich główne zasady działania...

Moc personalizacji
W tamtych czasach komunikacja Brands z klientami składała się z pamiętnej wiadomości dostarczonej...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.