Kanał krzyżowy
Moc personalizacji
W tamtych czasach komunikacja Brands z klientami składała się z pamiętnej wiadomości dostarczonej...
Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...
Inteligentne uwierzytelnianie i zapobieganie oszustwom Intelliview
W tym trzecim dorocznym Intelliview, Opus Research i Symnex Consulting zapewniają decydentom przedsiębiorstw...
Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...
Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...
Marketing i IT: Digital Transformation Dream Team
Marki muszą przejąć większą kontrolę nad tym, jak angażują klientów. Aby tak się stało, marketing...
5 sposobów na zwiększenie podróży klientów
Aby wyjść na szczyt w świecie marketingowym, musisz ustrukturyzować zorientowanie się na klienta....
Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...
Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...
Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...
Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...
Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
