B2B

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Wspierany przez dane przewodnik do zamykania złożonych 6-postaci ofert
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze,...

Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...

Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...

5 Kierownicy umiejętności muszą prowadzić w następnej normie
Wraz ze szybkim zmieniającym się krajobrazem pracy wyzwania będą wymagały unikalnych rozwiązań....

Firma cyfrowa: Czego oczekują Twoi klienci?
Z każdym tygodniem, który przechodzi, nasza zależność od papieru zanika, ponieważ procesy cyfrowe...

Het Handboek Voor Digitale Overeenkomsten w HR
Vijf nieuwe manuren waarop uw hr-afdeling overeenkomsten beter en efficiënter kan afhandelen, van indiensttreding...

Ścieżka do myślenia łańcucha dostaw
Łańcuch dostaw doświadcza okresu znacznych zmian. Zmiana wymagań biznesowych i klientów wywiera...

BI i Data Trends 2021: Świetny przełącznik cyfrowy
Jak Twoja firma może zareagować na bardziej destrukcyjny świat? Zdobywając elastyczność, zwinność...

W jaki sposób marketing i sprzedaż mogą się dostosować w 2021 roku
Marketing cyfrowy - i jego znaczenie w napędzaniu przychodów - rzadko był ważniejszy dla organizacji...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

Ponowne wynalezienie sprzedaży: 5 imperatywów na przyszłość
Wtrące z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów sprzedaży, aby przemyśleć sposób działania w...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.