B2B

Ostateczny przewodnik po automatyzacji marketingu
Każda firma ma jedną wspólną cechę: chęć osiągnięcia wyższych przychodów i szybszego wzrostu....

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...

Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...

The North Star Playbook
North Star Framework jest modelem zarządzania produktami poprzez identyfikację pojedynczej, kluczowej...

Transformacja cyfrowa dzisiaj
Coraz więcej kupujących szuka wrażeń cyfrowych, które nie tylko poprawia wyzwania, takie jak czas...

Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...

Progresywny podkład aplikacji internetowej do modernizacji kupców
Wraz z pojawieniem się smartfonów nowej generacji i urządzeń przenośnych pod koniec 2000 roku e-commerce...

Całkowity wpływ ekonomiczny platformy wywiadu przychodów GONG
Gong zlecił Forrester Consulting w celu utworzenia całkowitego badania wpływu ekonomicznego w celu...

Digital Asset Management Guide
Jeśli szukasz rozwiązania dla cyfrowego zarządzania aktywami (DAM), prawdopodobnie już przeprowadziłeś...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.