Skip to content Skip to footer

Ultimate CX Agent Guide

Opublikowany przez: NICE inContact

Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia cyfrowe, które na zawsze zmieniły sposób interakcji firm z nimi. Klienci nie tylko chcą, abyś był tak cyfrowy, jak oni - oczekują więcej osobistych usług. Aby pomóc Ci poruszać się po zmianach siły roboczej wynikającej z cyfrowej zmiany, opracowaliśmy porady wiodących ekspertów od obsługi klienta, historie sukcesu i najnowszych badań nad Ultimate Guide.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej o zatrudnieniu, szkoleniu, wdrażaniu i pomiarach agentów w świecie cyfrowym.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się NICE inContact kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. NICE inContact strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: eBook Długość: 43 strony

Więcej zasobów z NICE inContact