Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia cyfrowe, które na zawsze zmieniły sposób interakcji firm z nimi. Klienci nie tylko chcą, abyś był tak cyfrowy, jak oni - oczekują więcej osobistych usług. Aby pomóc Ci poruszać się po zmianach siły roboczej wynikającej z cyfrowej zmiany, opracowaliśmy porady wiodących ekspertów od obsługi klienta, historie sukcesu i najnowszych badań nad Ultimate Guide.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej o zatrudnieniu, szkoleniu, wdrażaniu i pomiarach agentów w świecie cyfrowym.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się NICE inContact kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. NICE inContact strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Angażujący klientów, B2B, Dane klienta, Interakcja z klientem, Kanał krzyżowy, Marketing cyfrowy, Marketing online, Pomiar, Relacjami z klientami, Technologia, Współpraca, Zatrzymanie klientów
Więcej zasobów z NICE inContact
Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia cyfrowe, które na zawsze zmienił...
14 Innowacyjne pomysły na personalizację dl...
Przed 2020 r. Personalizacja klientów była miłą myślą. Jednak globalna pandemia zmieniła wszystko. Klienci i firmy dokonały zmiany z osobis...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup. Great CX jest kluczem do zatrzymywania klie...