Zatrzymanie klientów

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...

Analityka produktów dla manekinów
Amplitude współpracowało z Wiley Books, aby stworzyć łatwe do zrozumienia zasoby na korzystanie...

Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...

Podręcznik marketera relacji do planowania wakacyjnego 2022
Slunie Twoje wysiłki marketingowe w 2022 r Nadchodzą letnie wakacje! Nadal możesz nosić warstwy i...

Przewodnik po rejestracji seminariów internetowych
Prowadzenie rejestracji i frekwencji webinaru jest ważną walką dla większości firm. Podczas gdy...

Tworzenie strategii na żądanie dla twoich seminariów internetowych
Skuteczny program seminariów internetowych na żądanie może zapewnić ogromne korzyści organizacjom...

Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.