Optymalizacja wyszukiwania

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

2020 Digital Experiences Raport roczny
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone...

Przewodnik inspiracji: ponad 40 konfigurowalnych kampanii, które mogą pomóc przenieść program zaangażowania klientów na wyższy poziom
Dzisiejsze marki wchodzą w nową erę zaangażowania klientów. Swift Digital Transformation pobudzona...

Poza wydarzeniem wirtualnym: jak przedłużyć życie i wartość swoich wirtualnych wydarzeń
W czasach, gdy firmy ścigają się, aby przekształcić swoje fizyczne wydarzenia w cyfrowe doświadczenia,...

Zrozumienie wartości biznesowej platformy e -commerce
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI. Musisz dokładnie...

Jak Huuuge Games zwiększa wydajność i oszczędza czas z Master API Appsflyer
Huuuge Games jest deweloperem i wydawcą gier mobilnych. Wysiłki rozwojowe firmy koncentrowały się...

Trzy megatrendy obsługi klienta w 2021 r.: Doskonałość obsługi klienta postpandemicznego
Pandemic COVID-19 rzuci światło na potrzebę modernizacji centrum kontaktowego w celu zapewnienia bezproblemowych...

8 najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Sprzedaży
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Podręcznik marketera relacji do planowania wakacyjnego 2022
Slunie Twoje wysiłki marketingowe w 2022 r Nadchodzą letnie wakacje! Nadal możesz nosić warstwy i...

Tworzenie strategii na żądanie dla twoich seminariów internetowych
Skuteczny program seminariów internetowych na żądanie może zapewnić ogromne korzyści organizacjom...

Czas na konsolidację, nie komplikując
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i...

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ znaku Adobe: oszczędności kosztów i korzyści biznesowe umożliwione znakiem Adobe
Adobe zlecił Forrester Consulting przeprowadzić badanie Total Economic Impact ™ (TEI) i zbadanie...

Ostateczny przewodnik po marketingu opartym na koncie
To ekscytujący czas dla marketerów. W erze transformacji cyfrowej - gdzie wszyscy i wszystko jest połączeni...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.