Pomiar

Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

Badania Krótkie: zdarzenia i szybkie przyspieszenie rurociągów
Najlepsze w swojej klasie organizacje marketingowe rozszerzają swoje wysiłki poza wypełnienie szczytu...

Zarządzanie pracą, które działa tak, jak twórcze.
O przewodniku Utrzymać się na torze. Bez zatrzymywania kreatywności. Czas zautomatyzować procesy...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...

8 najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Sprzedaży
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Wygranie z doskonałymi doświadczeniami klientów
Dowiedz się, jak marki tworzą, optymalizują i dostarczają spersonalizowane doświadczenia na dużą...

Umieszczenie marketingu przychodów w praktyce
Nawet gdy marketing B2B przeniósł się z głównie analogowych na głównie cyfrowy w ciągu ostatniej...

2022 Przewodnik po prowadzeniu centrum kontaktowego agenta
Znalezienie i zachowanie wielkiego talentu nigdy nie było łatwe. Ale teraz? Skuteczne personel i angażowanie...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.