Technologia marketingowa

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...

Spotkaj się chwilą z wyjątkowymi doświadczeniami wszędzie.
To pierwszy miesiąc i masz kilka rachunków do zapłacenia. Logujesz się na stronie internetowej swojego...

Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsługi klienta
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu...

Trzy kluczowe strategie sukcesu w zakresie doświadczenia klienta
Uzyskaj klientów na banku z bezproblemową współpracą. Nie można przecenić znaczenia bezproblemowej...

Voldoen Aan Digitale Verwachtingen w HR: Een Europees onderzoek
W pięcie Europa jest de Honger Van Consumenten naar Digitale Diensten Onverrzadigbaar. Hoe kunnen hr-afdelingen...

Praca na nowo - nowe imperatywy dla przyszłości pracy
Po jednym z najtrudniejszych lat historii biznesu pandemia zmusiła każdą firmę do przyspieszenia...

Microsoft przedstawia strategię CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...

4 myślenie i zachowania przyszłych zespołów sprzedaży gotowych
Opracowanie menedżerów ds. Sprzedaży może stworzyć efekt falowania wszystkich pracowników i zespołów....

2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.