Technologia marketingowa

Skok do przedsiębiorstwa cyfrowego
Wraz z pojawieniem się nowej dekady pojawił się ostateczny katalizator epoki cyfrowej. Ale w jaki...

Dostarczanie bezpiecznych usług finansowych dla klientów w chmurze
Jak firmy finansowe budują gwiezdne doświadczenia w chmurze Od zamówienia na wynos w aplikacji po...

Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby...

Od starszej infrastruktury po chmurę: podróż migracyjna w 5 krokach
Uprości przejście swojego banku do chmury Według TechTarget zajmuje 8 godzin, aby odtworzyć utracony...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Zeven Digitale Best Practices Voor Juridische Professionals
Brande-Experts VoorSpellen data suksvolle ondernemingen binnenkort alle transakcje 100% digitaal verwerken....

Marmeets do zwiększenia wydajności sprzedaży
71% liderów sprzedaży nie uważa, że mogą dostosować swoją strategię wystarczająco szybko,...

2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...

Pudełko na rynki bankowe i kapitałowe
Jedna bezpieczna platforma dla rynków bankowych i kapitałowych Łatwe, bezpieczne doświadczenia klientów...

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

Ostateczny przewodnik po zarządzaniu aktywami cyfrowym
Wszyscy zamieszkujemy świat cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na zwinny marketing zaowocował...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.