Technologia marketingowa

Czy samo-skanowanie poszło na główny nurt?
Self-scanning lub skanowanie i chodzenie na zakupy już stały w Europie, wchodząc w 2020 r., W szczególności...

Wprowadzanie zamówienia do procesów operacyjnych marketingowych
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due...

Dostarczanie bezpiecznych usług finansowych dla klientów w chmurze
Jak firmy finansowe budują gwiezdne doświadczenia w chmurze Od zamówienia na wynos w aplikacji po...

Jak wybrać odpowiednią rejestrację i zarządzanie formularzami
Tworzenie pozytywnych, bezproblemowych doświadczeń rejestracji dla klientów może być kluczowe dla...

Przewodnik po podpisach elektronicznych
Przewodnik po podpisach elektronicznych Gdy praca przesuwa się poza ścianami tradycyjnego biura z cegły,...

Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...

Najlepszy bank regionalny, studium przypadku
WiodÄ…cy bank zatrzymuje zautomatyzowane oszustwo. Banki i instytucje finansowe koncentrujÄ… siÄ™ na...

Zwycięstwo słowami w usługach finansowych: w jaki sposób CMO mogą korzystać z sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.