Technologia marketingowa

Sekrety sukcesu przychodów
Pozycja CRO jest dość nowa w większości organizacji, a wiele z nich wciąż wymyśla niuanse roli. To...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Od starszej infrastruktury po chmurę: podróż migracyjna w 5 krokach
Uprości przejście swojego banku do chmury Według TechTarget zajmuje 8 godzin, aby odtworzyć utracony...

HomeOffice 2020: Vorteile und herausforderungen
Remote-Arbeit Ist Mittlerweile w Vielen Unternehmenfester bestandteil des geschäftsalltags. Ziel Dies...

Ostateczny przewodnik marketera po platformach danych klientów
Według McKinseya 76% konsumentów na stałe zmieniło zachowania zakupowe (przełączanie marki, racjonalizacja...

Znajdź swoje rozwiązanie do zarządzania danymi dla marketingu
Oto kluczowe pytania, które każdy marketer powinien zadawać sobie - i swoich interesariuszy - rozważając...

Ścieżka do myślenia łańcucha dostaw
Łańcuch dostaw doświadcza okresu znacznych zmian. Zmiana wymagań biznesowych i klientów wywiera...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.