Technologia marketingowa

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Die Zuuunft der Personisierung im e-commerce
Bei der entwicklung der optimierungsStrategie für ihr strona Müssen e-commerce-experten häufig mit...

3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi klienta musi służyć
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań? Uświadomienie sobie transformacji obsługi...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers cyfrowe où chaque campagne et exrience klient Peuvent Faire l'Objet d'In uivi, il est...

Zautomatyzuj wydajność dzięki automatyzacji marketingu
Automatyzacja marketingowa stała się obowiązkową dla nowoczesnych zespołów marketingowych. A jako...

Jak dojrzała jest Twoja strategia treści?
Marki, które oferują wyjątkowe wrażenia cyfrowe, przyciągają i zatrzymują więcej klientów. Ale...

Digital Asset Management Guide
Jeśli szukasz rozwiązania dla cyfrowego zarządzania aktywami (DAM), prawdopodobnie już przeprowadziłeś...

Stwórz empatię, a nie treść
Jeśli Twoja strategia treści nie jest tak skuteczna, jak chcesz, możesz skorzystać ze zmiany podejścia. Sukces...

Nowoczesny mailer
Świat komunikacji drukowanej i pocztowej zmienia się. Dzięki zmniejszeniu średniej długości przebiegu...

Dostosuj pracę do celów strategicznych i standaryzuj spożycie pracy
Dzięki naszym doświadczeniu z najlepszymi markami na świecie odkryliśmy, że najbardziej udane organizacje...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.