Technologia marketingowa

Od starszej infrastruktury po chmurę: podróż migracyjna w 5 krokach
Uprości przejście swojego banku do chmury Według TechTarget zajmuje 8 godzin, aby odtworzyć utracony...

17 sposobów na wykonanie projektów marketingowych
Co powstrzymuje zespoły marketingowe przed sięganiem gwiazd i sukces? Wspólni winowajcy obejmują...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Wprowadzanie wydajności do procesu twórczego
O ebooku Gdy przepływy pracy działają, kreatywności mogą być bardziej kreatywne. Twoje zespoły...

Creative Cloud Pro Edition: Solutions Guide
W naszej ostatniej globalnej ankiecie kreatywnej rozmawialiśmy z 1500 zespołami kreatywnymi i liderami...

Moc lepsza obsługa klienta z inteligentnym katalogiem danych
Bez względu na to, ile danych masz na temat swoich klientów, możesz zrozumieć, czego potrzebują...

The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx został mianowany liderem w Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Według raportu...

Genialne doświadczenia, kanał według kanału
Komunikowanie się w sposób, który rozmawia z każdym klientem, pozwala markom budować silne relacje....

Ostateczny przewodnik po handlu bezgłowym
Dostępność osiągnięcia i konsumowania treści za pomocą różnych punktów kontaktowych sprawiła,...

5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...

Tworzenie strategii na żądanie dla twoich seminariów internetowych
Skuteczny program seminariów internetowych na żądanie może zapewnić ogromne korzyści organizacjom...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.