Technologia marketingowa

Czy samo-skanowanie poszło na główny nurt?
Self-scanning lub skanowanie i chodzenie na zakupy już stały w Europie, wchodząc w 2020 r., W szczególności...

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

4 sposoby przyspieszenia wzrostu innowacji
Przemysł towarów zapakowanych przez konsumentów (CPG) zmienił się dramatycznie w ciągu ostatniej...

Budowanie infrastruktury cyfrowej dla całej organizacji
Budowanie infrastruktury cyfrowej dla całej organizacji Dzisiejszy świat biznesu coraz częściej wymaga...

Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...

Ewoluowanie podróży klientów do następnej normy
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników. Droga do wyjątkowej obsługi klienta została...

Transakcje i transakcje
W przypadku wielu firm zespół sprzedaży leży w centrum swojej rentowności. Jego zdolność do wydajnego...

IDC: Podpisy elektroniczne przyspieszają biznes
Krótko mówiąc: od biznesu po organizacje non -profit i usług rządowych - organizacje nie mogą sobie...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.