Dane klienta
Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...
5 sposobów na zwiększenie podróży klientów
Aby wyjść na szczyt w świecie marketingowym, musisz ustrukturyzować zorientowanie się na klienta....
Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...
2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...
Zero Party Revolution w e -commerce
Żadna sztuczna inteligencja ani uczenie maszynowe nigdy nie poznają klientów, niż sami. Wielu profesjonalistów...
Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań klientów
Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i...
Wspierany przez dane przewodnik do zamykania złożonych 6-postaci ofert
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze,...
Moc personalizacji
W tamtych czasach komunikacja Brands z klientami składała się z pamiętnej wiadomości dostarczonej...
Jak zabezpieczyć swoją firmę w chmurze treści
Nadzieja nie jest strategią: zabezpiecz swoją firmę w chmurze treści Wygląda na to, że co tydzień...
5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...
Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.