Dane klienta

Detaliści muszą wykorzystać możliwość rynku
Detaliści zastanawiają się nad strategią zaangażowania e -commerce, aby reagować na nowe zachowania...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

2021 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania...

Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...

Dziesięć prognoz na następną dekadę analizy
AI i inne technologie analityczne napędzają niesamowite innowacje i postępy, które umożliwiają...

Raport z nowej ery w doświadczeniu
Wszyscy doświadczyliśmy powszechnego wpływu pandemii Covid-19. Z perspektywy biznesowej pandemia doprowadziła...

Nałóż swój marketing za pomocą usług cyfrowych Mapp
Mapp Cloud łączy pozyskiwanie klientów i zaangażowanie klientów na jedną prostą platformę nasyconą...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Omnichannel lojalność
Choć tak samo serdeczne temat, poruszanie się po świecie technologii lojalnościowej może być prawdziwym...

Ponowne wynalezienie sprzedaży: 5 imperatywów na przyszłość
Wtrące z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów sprzedaży, aby przemyśleć sposób działania w...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.