Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest, aby marketerzy mieli dane, które potwierdzają wartość każdego wysiłku. Ponieważ kiedy nie możesz udowodnić, czy marketing napędza zyski organizacyjne, mniej prawdopodobne jest, że uzyskasz budżet, którego potrzebujesz, aby dostarczyć wybitne doświadczenia, których oczekują Twoi klienci.
Skorzystaj z tego ściągawki, aby dowiedzieć się, w jaki sposób analityka marketingowa-zmieniająca grę możliwość rozwiązań do automatyzacji marketingu-może pomóc zespołowi marketingowi w wykazaniu wartości i napędzaniu wyników.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka klientów, Analityka konsumencka, Analityka marketingowa, Automatyzacja marketingowa, Badania rynku, Celowanie, Dane klienta, Dane marketingowe, Kampanie marketingowe, Kanał krzyżowy, Marketing cyfrowy, Marketing online, Marketing oparty na danych, Marketing przychodzący, Marketing treści, Oprogramowanie marketingowe, Reklama wyświetlacza, Relacjami z klientami, Spostrzeżenia marketingowe, Strategia marketingowa, Wpływ rówieśników, Wskaźniki marketingowe, Wydobycie danych


Więcej zasobów z Adobe

Entrega de contenidos personalizados para man...
El Año 2020 ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas excepciones, como el heroico osobisty de auxilio, muchas personas se refugian en sus ...

Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest, aby marketerzy mieli dane, które potwierdza...

Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią treść odpowiednim ludziom we właściw...