Spostrzeżenia marketingowe

5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....

Microsoft przedstawia strategię CRM LinkedIn
Masz odważne ambicje dla swojego zespołu sprzedaży. Chcesz - i potrzebować produktywności. Ale sukces...

3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...

Rynek: przyszłość handlu elektronicznego
Kompleksowy wgląd w rynki, ich rolę w rozwoju handlu elektronicznego, ich główne zasady działania...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...

Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Odblokowanie wartości otwartych gospodarek z danymi
Gdy PSD2 i RODO pojawią się w grze w 2018 r., W szczególności przemysł finansowy doświadczy poważnych...

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.