Analityka marketingowa
Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...
Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...
Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...
Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...
Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...
5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....
Umieszczenie marketingu przychodów w praktyce
Nawet gdy marketing B2B przeniósł się z głównie analogowych na głównie cyfrowy w ciągu ostatniej...
Ostateczny przewodnik po wskaźnikach marketingowych i analiz
Metryki marketingowe i analityka - prawo - mogą być strategicznym czynnikiem zaufania, większym budżetem...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.