Analityka marketingowa

Wprowadzanie zamówienia do procesów operacyjnych marketingowych
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due...

Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...

Różnica marketingowa między kanałami
W dzisiejszych czasach wykorzystanie podejścia między kanałami do zaangażowania klientów nie jest...

Zapewnij indywidualne doświadczenia, aby osiągnąć niesamowite wyniki
Wymagamy tego we wszystkich aspektach naszego codziennego życia. Gdziekolwiek wchodzimy w interakcje...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Badanie globalnych trendów
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną...

Przyszłość twórczych doświadczeń
O raporcie Twórcze przeszkody i możliwości w rozwijającym się miejscu pracy. Zbadaliśmy 400 kreatywnych...

Ostateczny przewodnik po automatyzacji marketingu
Każda firma ma jedną wspólną cechę: chęć osiągnięcia wyższych przychodów i szybszego wzrostu....
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.