Badania rynku
Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...
Detaliści muszą wykorzystać możliwość rynku
Detaliści zastanawiają się nad strategią zaangażowania e -commerce, aby reagować na nowe zachowania...
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...
Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...
Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...
17 sposobów na wykonanie projektów marketingowych
Co powstrzymuje zespoły marketingowe przed sięganiem gwiazd i sukces? Wspólni winowajcy obejmują...
Insight 50 Na wynos: humanizowanie doświadczenia marketingu cyfrowego
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...
Inteligentne uwierzytelnianie i zapobieganie oszustwom Intelliview
W tym trzecim dorocznym Intelliview, Opus Research i Symnex Consulting zapewniają decydentom przedsiębiorstw...
2022 Trendy cyfrowe: Usługi finansowe w centrum uwagi
Raport o trendach cyfrowych 2022 - Financial Services in Focus bada szeroki zakres trendów wpływających...
Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...
Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...
2021 Trendy cyfrowe: usługi finansowe i ubezpieczenie
Podczas pandemii Coronawirusa sektor usług finansowych stał się czymś w rodzaju dodatkowej usługi...
Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
