Badania rynku

Fundament przyszłego handlu
Klienci wchodzący do sklepów handlują transakcjami w celu uzyskania inspiracji i doświadczeń - wygoda...

3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...

Wspierany przez dane przewodnik do zamykania złożonych 6-postaci ofert
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze,...

Odblokowanie wartości otwartych gospodarek z danymi
Gdy PSD2 i RODO pojawią się w grze w 2018 r., W szczególności przemysł finansowy doświadczy poważnych...

W jaki sposób marketing i sprzedaż mogą się dostosować w 2021 roku
Marketing cyfrowy - i jego znaczenie w napędzaniu przychodów - rzadko był ważniejszy dla organizacji...

Przewodnik marketingu marketingu B2B po marketingu
Jako marketerzy możemy być wybredną grupą. Starając się postawić naszą najlepszą stopę do przodu,...

2022 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Konsumenci oczekują, że spersonalizowana komunikacja w czasie rzeczywistym, płynnie choreografowana...

5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...

Podręcznik marketera relacji do planowania wakacyjnego 2022
Slunie Twoje wysiłki marketingowe w 2022 r Nadchodzą letnie wakacje! Nadal możesz nosić warstwy i...

Stwórz uzasadnienie biznesowe dla Content Content Content Sitecore
Potrzebujesz kompleksowego widoku cyklu życia treści, aby spełnić oczekiwania klientów i zapewnić...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.