Marketing e -mailowy
6 Opuszczone strategie wózka w celu odzyskania utraconej sprzedaży
Czytając to, cały doroczny produkt krajowy brutto Wielkiej Brytanii siedzi w opuszczonych koszykach. Według...
Przyspieszenie Adobe Doświadcza wyników w chmurze
Nasi eksperci ds. Doświadczeń cyfrowych mogą pomóc Ci opracować strategię, aby zmaksymalizować...
Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...
Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....
Dostanie się do doskonałości cyfrowej doświadczenia
Dzięki naszemu programowi przyspieszenia cyfrowego będziesz współpracować z Adobe Strategy Consultants,...
Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...
Budowanie i utrzymanie czystej listy subskrybentów
Skuteczni nadawcy poczty wykorzystują skupienie i wykorzystanie danych opartych na danych, aby osiągnąć...
Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...
7 Miękkie umiejętności dla wybitnych agentów
Przeciętny menedżer kontaktów spędza 35% czasu na poszukiwaniu możliwości coachingu, ale tylko...
Najlepszy bank regionalny, studium przypadku
WiodÄ…cy bank zatrzymuje zautomatyzowane oszustwo. Banki i instytucje finansowe koncentrujÄ… siÄ™ na...
Co robią najwyższej klasy marketerzy B2B inaczej
Marketing stał się złym słowem. Publiczność jest zmęczona niekończącym się spamem, połączeniami...
Ostateczny przewodnik po generowaniu leadów
W dzisiejszym klimacie marketingowym generowanie potencjalnych klientów stało się popularną strategią,...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
