Marketing e -mailowy

Kontrola dziwaków wariuje na ratunek
Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

CPQ dla manekinów
Odkryj zmieniające grę zalety CPQ. Czym dokładnie jest oprogramowanie CPQ? A w jaki sposób przekłada...

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe...

Jak wybrać odpowiednią rejestrację i zarządzanie formularzami
Tworzenie pozytywnych, bezproblemowych doświadczeń rejestracji dla klientów może być kluczowe dla...

Jak przyspieszyć genialne cyfrowe doświadczenia z niskim kodem
W wielu branżach bardziej zwinni konkurenci szukają pięt gigantów przedsiębiorstw. Pole bitwy to...

Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...

Jak ułatwić proces rejestracji cyfrowej dla klientów i zespołu
Dzięki odpowiedniej technologii i narzędzi możesz zrobić to, czego konkurenci nie robią, aby proces...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.