Marketing e -mailowy
Genialne doświadczenia, kanał według kanału
Komunikowanie się w sposób, który rozmawia z każdym klientem, pozwala markom budować silne relacje....
Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...
Różnica marketingowa między kanałami
W dzisiejszych czasach wykorzystanie podejścia między kanałami do zaangażowania klientów nie jest...
Kontrola dziwaków wariuje na ratunek
Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego...
Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...
Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...
Ostateczny przewodnik po zarzÄ…dzaniu aktywami cyfrowym
Wszyscy zamieszkujemy świat cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na zwinny marketing zaowocował...
3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi klienta musi służyć
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań? Uświadomienie sobie transformacji obsługi...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
