Marketing e -mailowy

Rola CIO w świecie, w którym rządzi doświadczenie
W ostatnich latach rola CIO ewoluowała, aby spełnić szerszy zestaw obowiązków i aspiracji. Pandemia...

IDC: Podpisy elektroniczne przyspieszajÄ… biznes
Krótko mówiąc: od biznesu po organizacje non -profit i usług rządowych - organizacje nie mogą sobie...

Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...

Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania...

Signatury elektroniczne 2020: przypadki użycia i możliwości
Podpisy elektroniczne stały się głównym nurtem. Badania tego raportu wykazały, że większość...

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

6 Opuszczone strategie wózka w celu odzyskania utraconej sprzedaży
Czytając to, cały doroczny produkt krajowy brutto Wielkiej Brytanii siedzi w opuszczonych koszykach. Według...

Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal...

Najlepszy w klasie marketing e-mailowy
Interakcje między konsumentami i markami coraz częściej odtwarzają wiele różnych punktów kontaktowych,...

Kompletny przewodnik po danych dotyczÄ…cych partii
19,2 miliarda dolarów. Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.