Marketing cyfrowy

Ostateczny przewodnik po wskaźnikach marketingowych i analiz
Metryki marketingowe i analityka - prawo - mogą być strategicznym czynnikiem zaufania, większym budżetem...

Kultywowanie przyszłościowej strategii podróży klientów
Kiedy pandemia zmusiła pozornie z dnia na dzień exodus od osobistego do online, konsumenci i firmy...

Usprawnij obsługę klienta za pomocą cyfrowych przepływów pracy
Dostarczaj lepsze doświadczenia klientów - nawet gdy nastąpi nieoczekiwane. Dostarczanie doskonałej...

Ultimate CX Agent Guide
Klienci przyjęli technologię, aby zarządzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodując zakłócenia...

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

Signatury elektroniczne 2020: przypadki użycia i możliwości
Podpisy elektroniczne stały się głównym nurtem. Badania tego raportu wykazały, że większość...

BI i Data Trends 2021: Świetny przełącznik cyfrowy
Jak Twoja firma może zareagować na bardziej destrukcyjny świat? Zdobywając elastyczność, zwinność...

Wartość marketingowa automatyzacji marketingu
Sześć sposobów, w jaki automatyzacja marketingowa pomaga udowodnić wartość i zwiększyć sukces. Jako...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.