Skip to content Skip to footer

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel

Dzisiejsze cyfrowe pÅ‚ynne klienci majÄ… wysokie oczekiwania i sÄ… najmniej lojalni ze wszystkich grup. Great CX jest kluczem do zatrzymywania klientów cyfrowych, którzy pozostawiajÄ… moment, w którym ich oczekiwania nie…

Read More

Ultimate CX Agent Guide

Klienci przyjÄ™li technologiÄ™, aby zarzÄ…dzać wszystkimi aspektami codziennego życia, powodujÄ…c zakłócenia cyfrowe, które na zawsze zmieniÅ‚y sposób interakcji firm z nimi. Klienci nie tylko chcÄ…, abyÅ› byÅ‚ tak cyfrowy, jak…

Read More

Ostateczny przewodnik po zarzÄ…dzaniu aktywami cyfrowym

Wszyscy zamieszkujemy Å›wiat cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na zwinny marketing zaowocowaÅ‚ przytÅ‚aczajÄ…cÄ… nadwyżkÄ… aktywów cyfrowych zatykania naszych urzÄ…dzeÅ„ i zagrażajÄ…cych naszej wydajnoÅ›ci. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby…

Read More