Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm.
Według raportu Międzynarodowego Grupy Pracy w 2019 r. Prawie dwie trzecie firm na całym świecie ma elastyczną politykę obszaru roboczego. Jednak pomimo tej powszechnej akceptacji każda firma patrząca na teWorking nadal stoi w obliczu tych samych pytań. Jak wpłynie to na wydajność? Jak zareagują pracownicy? Jakie nowe wyzwania tworzy zdalne siła robocza? Jakie dodatkowe wsparcie IT i technologia będzie potrzebne?
Pobierz ten raport teraz!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka klientów, Analityka konsumencka, Analityka marketingowa, Automatyzacja marketingowa, B2B, Celowanie, Dostosowanie, Innowacja marketingowa, Marketing cyfrowy, Marketing online, Marketing oparty na danych, Marketing przychodzący, Marketing treści, Nowoczesny marketing, Oprogramowanie marketingowe, Reklama wyświetlacza, Relacjami z klientami, Segmentacja, Strategia marketingowa, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca, Wydobycie danych
Więcej zasobów z Adobe
Szybkie, elastyczne i zgodne ze sobą sygnał...
W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy digitalizują tak szybko, jak to możliwe, aby pozostać konkurencyjnym i dostarczyć doświadczenia, któ...
Sygnalizacja dat het tijd to om uw cms te uak...
Veel Bedrijven Upgraden Hun cms als onderdeel van een grotere digitale transformatie. Een nieuw cms betekent niet dan u uw strona Hemaal opnieuw mo...
Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci.
Ogromne ilości danych klientów, brak zasobów i ewoluujące oczekiwania kli...