Ścieżka do personalizacji: 9 kluczy do prowadzenia silniejszych relacji
Każdy marketer warty swojej wagi zna się na korzyść personalizacji - a jednak zaskakująco duża liczba firm nie przyjęła w pełni tej strategicznej taktyki.
Zazwyczaj starsi specjaliści marketingowi postrzegają personalizację jako obosieczny miecz. Z jednej strony nie ma wątpliwości, że konsumenci i endusers cenią spersonalizowane doświadczenia i dostosowane rekomendacje w różnych kanałach.
Z drugiej strony zakłada się, że perspektywa budowania tych unikalnych cyfrowych podróży poprzez tworzenie wymaganych treści i zarządzanie danymi w celu zasilania całego procesu wydaje się zdecydowanie zbyt złożone. Dobre wieści? Wiodące w branży marki pokazują, że jest odwrotnie.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Sitecore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Sitecore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Badania rynku, Dane klienta, Dane marketingowe, Dostosowanie, Innowacja marketingowa, Kampanie marketingowe, Kanał krzyżowy, Nowoczesny marketing, Segmentacja, Spostrzeżenia marketingowe, Technologia, Technologia marketingowa, Wpływ rówieśników, Wskaźniki marketingowe, Współpraca


Więcej zasobów z Sitecore

Jak rozwiązać kryzys treści
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. Ale kiedy masz strony internetowe, strony społecznościowe, blog...

Jak rozwiązać kryzys treści
Przekształć dostarczanie treści z procesu poza mankietem, w jedną płynną, połączoną podróż
Twoi klienci oczekują niezapomnianych ...

Przypadek dotyczący centrum treści marketin...
Przekształcanie marketingu cyfrowego
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. A kiedy masz strony i...