Jutoor's CMO: Generowanie zmian marketingu
O przewodniku
Po najtrudniejszym okresie w historii biznesu, następna generacja CMO jest zdeterminowana, aby wstrząsnąć branżą marketingową na lepsze.
Robienie więcej w ciągu ostatnich 18 miesięcy skupił umysł starszych marketerów na procesach i narzędziach, które pomogą im zwiększyć wzrost, niezależnie od wyzwania - i są zdeterminowani, aby zrewolucjonizować swoją idealną przyszłość marketingową.
Pobierz jutrzejszy raport CMO, aby zrozumieć, w jaki sposób kolejne pokolenie CMO planuje na nowo odkryć ekosystem marketingowy - i dlaczego istniejące CMO muszą się przyspieszyć i pomóc swoim zespołom dokonać tych zmian.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe Workfront kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe Workfront strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Pomiar, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca
Więcej zasobów z Adobe Workfront
Od ad hoc do zoptymalizowanego.
Ludzie mają dość technologii, która sprawia, że praca ciężej niż musi być. W rzeczywistości badanie stanu Adobe w 2021 r. Sugeruje,...
Przekroczyć konkurencję w usługach finanso...
W 2020 r. Przemysł usług finansowych został zmuszony do nagłego przyspieszenia transformacji cyfrowej po rozpoczęciu pandemii Covid-19.
...
Przewodnik marketera po przejściu z zwinnoś...
Nie ma nic bardziej bolesnego niż widzenie olimpijskiego przeszkody, które wychodzi z bloków na początku upału makijażu. To, co powinno być ...