Trzy megatrendy obsługi klienta w 2021 r.: Doskonałość obsługi klienta postpandemicznego
Pandemic COVID-19 rzuci światło na potrzebę modernizacji centrum kontaktowego w celu zapewnienia bezproblemowych doświadczeń klientów i wyeliminowania powtarzających się zadań. Kryzys ten ujawnił również ważną rolę obsługi klienta w pozyskiwaniu - i utrzymywaniu klientów.
W swoim raporcie Forrester dogłębnie przechodzi te kluczowe trendy, najwyższe priorytety postpandemiczne i przedstawia trzy główne trendy obsługi klienta, na które należy obserwować w 2021 r.
Pobierz pełny raport Forrester i uzyskaj trendy rynkowe i spostrzeżenia na temat:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Dane klienta, Interakcja z klientem, Relacjami z klientami, Technologia, Współpraca, Zatrzymanie klientów


Więcej zasobów z ServiceNow

3 interesariuszy Twoja transformacja obsługi...
Jak możesz nadal ulepszyć, pomimo nieoczekiwanych wyzwań?
Uświadomienie sobie transformacji obsługi klienta może być trudne - biorąc ...

Trzy megatrendy obsługi klienta w 2021 r.: D...
Pandemic COVID-19 rzuci światło na potrzebę modernizacji centrum kontaktowego w celu zapewnienia bezproblemowych doświadczeń klientów i wyeli...

Rozpoczyna się oszałamiająca obsługa klie...
Teraz nadszedł czas, aby wziąć swoją cyfrową transformację w nowym, bardziej skutecznym kierunku. W ServiceNow sprawiamy, że świat pracy le...