Trzy megatrendy obsługi klienta w 2021 r.: Doskonałość obsługi klienta postpandemicznego
Pandemic COVID-19 rzuci światło na potrzebę modernizacji centrum kontaktowego w celu zapewnienia bezproblemowych doświadczeń klientów i wyeliminowania powtarzających się zadań. Kryzys ten ujawnił również ważną rolę obsługi klienta w pozyskiwaniu - i utrzymywaniu klientów.
W swoim raporcie Forrester dogłębnie przechodzi te kluczowe trendy, najwyższe priorytety postpandemiczne i przedstawia trzy główne trendy obsługi klienta, na które należy obserwować w 2021 r.
Pobierz pełny raport Forrester i uzyskaj trendy rynkowe i spostrzeżenia na temat:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Dane klienta, Interakcja z klientem, Relacjami z klientami, Technologia, Współpraca, Zatrzymanie klientów


Więcej zasobów z ServiceNow

Ewoluowanie podróży klientów do następnej...
Inwestowanie w świetne wyniki dla klientów i pracowników.
Droga do wyjątkowej obsługi klienta została przekierowana. Dzisiejsi klienci ...

Trzy megatrendy obsługi klienta w 2021 r.: D...
Pandemic COVID-19 rzuci światło na potrzebę modernizacji centrum kontaktowego w celu zapewnienia bezproblemowych doświadczeń klientów i wyeli...

Prowadzenie radykalnych innowacji w zakresie ...
Jak może pomóc obsłudze klienta dostosować się do zmieniających się wymagań w nieprzewidywalnym świecie.
Dzisiejsi klienci stoją w ...