Skip to content Skip to footer

Marketing relacji: napędzaj przychody, tworzyć spersonalizowane doświadczenia i dostarczaj unikalną wymianę wartości w całym cyklu życia klienta

Opublikowany przez: Selligent by Marigold

W ostatnim dążeniu do prywatności konsumenckiej w ciągu ostatniej dekady środowisko dla marketerów zmienia się szybko. W miarę ewolucji świata również potrzeba poprawy strategii marketingowych.

Jedyną drogą naprzód dla marketerów jest rozpoczęcie od budowania relacji z konsumentami. Jest to podstawa strategii marketingowej znanej jako marketing relacji. Na podstawie czterech filarów akwizycji, zaangażowania, personalizacji i retencji marketing relacji jest kluczem do budowania długotrwałych połączeń i zwiększania przychodów.

W tym eBooku wprowadzimy Cię do marketingu relacji, koncepcji, która zmieni nie tylko twoją strategię, ale także w interakcji Twojej marki z klientami i konsumentami na fundamentalnym poziomie. Będziesz także przeczytał historie sukcesu z marek, w tym American Airlines, Salling Group, Boden i innych!

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Selligent by Marigold kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Selligent by Marigold strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 32 strony

Więcej zasobów z Selligent by Marigold