Technologia
Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...
Jak wybrać odpowiedni system zarządzania treścią
Niezależnie od tego, czy chcesz scentralizować silosy treści, czy upoważnić zespół marketingowy...
Digital First Toolkit
W ciągu ostatniego roku społeczeństwo udowodniło, że możemy być skuteczne, kreatywne i produktywne...
Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...
5 trudnych prawd dla marketerów prowadzących doświadczenie cyfrowe
Twoja wizja cyfrowa nie jest gwarantowaną rzeczywistością. Dzisiaj oczekuje się, że starsi marketerzy...
Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...
Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...
Het Hand Boxa Voor Digitale Werving en Onboarding w HR
Als Bedrijven Toptalenten Willen Aantrekken, Hebben Ze Moderne, Geavanceerde en Digitale Zatrudnienia-...
Treść dla wszystkich, wszędzie, gdzie idą
Twoi klienci prowadzą zajęte życie. Zawsze w ruchu, ciągle zmieniają urządzenia i kanały, aby...
Ponowne wynalezienie obsługi klienta
Worki z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów obsługi klienta w celu przemyślenia świadczenia...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.