Technologia

Metristar Top Provider Award Award Contact Center
RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość...

Siedem kroków do płynnego zarządzania pracą marketingową
Dzięki naszym doświadczeniu z najlepszymi markami na świecie odkryliśmy, że najbardziej udane organizacje...

Jak wybrać odpowiednią rejestrację i zarządzanie formularzami
Tworzenie pozytywnych, bezproblemowych doświadczeń rejestracji dla klientów może być kluczowe dla...

Wprowadzenie nowego badania Forrester: całkowity wpływ ekonomiczny luzu dla zespołów sprzedaży
Zespoły sprzedaży chcą spędzać więcej czasu na sprzedaży i mniej czasu na polowanie na informacje....

Uważaj na lukę w swojej cyfrowej podróży do transformacji: tworzenie treści dla Twojej organizacji
Transformacja cyfrowa to proces, w którym przedsiębiorstwa dostosowują się lub napędzają zakłócające...

Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...

6 pytań każdy lider CPG musi odpowiedzieć na realizację planów rozwoju przedsiębiorstw
Liderzy biznesu CPG na każdym poziomie przedsiębiorstwa są odpowiedzialni za rozwój. Dotyczy to nie...

Wyszukiwanie, przewodnik społecznościowy i e -commerce
Aby naprawdę nawiązać kontakt z klientami, marki muszą bezproblemowo pracować w poszukiwaniu, społeczności...

Moc lepsza obsługa klienta z inteligentnym katalogiem danych
Bez względu na to, ile danych masz na temat swoich klientów, możesz zrozumieć, czego potrzebują...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.