Marketing wielokanaĆowy

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leĆŒy rozĆÄ czenie, i odkryj, jak wypeĆniÄ lukÄ za pomocÄ Sitecore. Prawdopodobnie...

Ostateczny przewodnik po marketingu opartym na koncie
To ekscytujÄ cy czas dla marketerĂłw. W erze transformacji cyfrowej - gdzie wszyscy i wszystko jest poĆÄ czeni...

Ostateczny punkt odniesienia DMPS
Dzisiejsi najwyĆŒsi marketerzy wiedzÄ , ĆŒe solidne zrozumienie ich konsumentĂłw jest podstawÄ sukcesu....

Czy Twoje doĆwiadczenie klienta ma wpĆyw? Albo nie?
Obecnie wiÄkszoĆÄ organizacji ma strategiÄ obsĆugi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazujÄ ,...

Przewodnik marketera po obsĆudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doĆwiadczeĆ klientĂłw nie jest juĆŒ tylko...

Raportowanie Ćatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaĆșnikach? Tworzenie mÄ drzejszych raportĂłw i Ćledzenie KPI jest koniecznoĆciÄ ,...

15 pomysĆĂłw na zakotwiczenie podejĆcia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolujÄ podrĂłĆŒ do zakupu - trend, ktĂłry przyspieszyĆ ze zwiÄkszonym...

Przewodnik B2B Marketing po marketingu oparty na koncie
Mniej znaczy wiÄcej. To takie proste zdanie, a jednak ma tyle prawdy. W Ćwiecie biznesu wszyscy doĆwiadczyliĆmy,...

Brakuje ci e -commerce?
5 powodĂłw, dla ktĂłrych musisz teraz przejĆÄ do cyfrowego. Dlaczego? Wiele firm B2B ma postawÄ âjeĆli...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcÄ angaĆŒowaÄ klientĂłw w oferty oparte na gĆÄbokich profilach klientĂłw,...

BiorÄ c swoje osobiste wydarzenia cyfrowe
Jak kaĆŒdy marketer moĆŒe ci powiedzieÄ, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaĆŒy,...

Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji
Dlaczego miaĆbym czytaÄ ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaĆŒ...

Badania KrĂłtkie: zdarzenia i szybkie przyspieszenie rurociÄ gĂłw
Najlepsze w swojej klasie organizacje marketingowe rozszerzajÄ swoje wysiĆki poza wypeĆnienie szczytu...

Wygranie z doskonaĆymi doĆwiadczeniami klientĂłw
Dowiedz siÄ, jak marki tworzÄ , optymalizujÄ i dostarczajÄ spersonalizowane doĆwiadczenia na duĆŒÄ ...
- 1
- 2
Zarejestruj siÄ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent bÄdziesz otrzymywaÄ powiadomienia i bezpĆatny dostÄp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentĂłw, raportĂłw analitykĂłw, studiĂłw przypadku, seminariĂłw internetowych i raportĂłw dotyczÄ cych rozwiÄ zaĆ.