Wskaźniki marketingowe
5 zniechęcające luki w sprzedaży i marketingu oraz jak je pokonać
Dowiedz się o pięciu lukach, które mogą kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie....
Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...
17 sposobów na wykonanie projektów marketingowych
Co powstrzymuje zespoły marketingowe przed sięganiem gwiazd i sukces? Wspólni winowajcy obejmują...
3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...
5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...
Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...
Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...
Znajdź swoje rozwiązanie do zarządzania danymi dla marketingu
Oto kluczowe pytania, które każdy marketer powinien zadawać sobie - i swoich interesariuszy - rozważając...
Rynek: przyszłość handlu elektronicznego
Kompleksowy wgląd w rynki, ich rolę w rozwoju handlu elektronicznego, ich główne zasady działania...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
