Wskaźniki marketingowe

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

17 sposobów na wykonanie projektów marketingowych
Co powstrzymuje zespoły marketingowe przed sięganiem gwiazd i sukces? Wspólni winowajcy obejmują...

Detaliści muszą wykorzystać możliwość rynku
Detaliści zastanawiają się nad strategią zaangażowania e -commerce, aby reagować na nowe zachowania...

3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...

5 sposobów na zwiększenie podróży klientów
Aby wyjść na szczyt w świecie marketingowym, musisz ustrukturyzować zorientowanie się na klienta....

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.