Wskaźniki marketingowe

Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...

Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...

Brakuje ci e -commerce?
5 powodów, dla których musisz teraz przejść do cyfrowego. Dlaczego? Wiele firm B2B ma postawę „jeśli...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...

Znajdź swoje rozwiązanie do zarządzania danymi dla marketingu
Oto kluczowe pytania, które każdy marketer powinien zadawać sobie - i swoich interesariuszy - rozważając...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

5 sposobów na zwiększenie podróży klientów
Aby wyjść na szczyt w świecie marketingowym, musisz ustrukturyzować zorientowanie się na klienta....

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.