Automatyzacja marketingowa

Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...

Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby...

The Cognitive Revolution: Coming to Transform Your Business Network
Technologie poznawcze, znane również jako sztuczna inteligencja, są prawdopodobnie najbardziej transformacyjne...

Ostateczny punkt odniesienia DMPS
Dzisiejsi najwyżsi marketerzy wiedzą, że solidne zrozumienie ich konsumentów jest podstawą sukcesu....

Entrega de contenidos personalizados para manekiny
El Año 2020 ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas excepciones, como el heroico osobisty de...

Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...

Szybkość zmiany: jak szybko jesteś?
Globalna pandemia i wpływ blokady stanowi ogromny szok dla gospodarki i naszego codziennego życia....

Ostateczny przewodnik po zarzÄ…dzaniu aktywami cyfrowym
Wszyscy zamieszkujemy świat cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na zwinny marketing zaowocował...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci. Ogromne ilości danych klientów, brak...

Stwórz empatię, a nie treść
Jeśli Twoja strategia treści nie jest tak skuteczna, jak chcesz, możesz skorzystać ze zmiany podejścia. Sukces...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.