Automatyzacja marketingowa
Ostateczny przewodnik po automatyzacji marketingu
Każda firma ma jedną wspólną cechę: chęć osiągnięcia wyższych przychodów i szybszego wzrostu....
ON24 Webinar Benchmarks Raport: Canada Edition
Jak pięć wiodących kanadyjskich firm angażuje publiczność w świat pracy z domu. Zagrożenie Covid-19...
Converse Studium przypadku
W tym studium przypadku opisano skutki wdrażania platformy zaangażowania klientów w sklepie internetowym...
Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaż...
2021 Technologii
W świecie, w którym sukces komercyjny jest coraz bardziej definiowany przez jakość obsługi klienta...
Wprowadzanie zamówienia do procesów operacyjnych marketingowych
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due...
Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci,...
Siedem kroków do płynnego zarządzania pracą marketingową
Dzięki naszym doświadczeniu z najlepszymi markami na świecie odkryliśmy, że najbardziej udane organizacje...
Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...
Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...
Najlepsze narzędzia do korzystania z Salesforce
Salesforce to platforma zarzÄ…dzania relacjami z klientami (CRM) w chmurze, oferujÄ…cej firmom jeden...
Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...
Wartość marketingowa automatyzacji marketingu
Sześć sposobów, w jaki automatyzacja marketingowa pomaga udowodnić wartość i zwiększyć sukces. Jako...
Moc lepsza obsługa klienta z inteligentnym katalogiem danych
Bez względu na to, ile danych masz na temat swoich klientów, możesz zrozumieć, czego potrzebują...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
